Amb la tecnologia de Blogger.
RSS

Aprenent a ensenyar

Lectors i lectores del blog:


Cada curs, al nostre institut, tots els alumnes del centre hem de fer un treball de síntesi sobre un tema en concret. Aquest any, els meus companys i jo n'hem realitzat un que tractava sobre la professió que ens agradaria exercir en un futur més o menys pròxim. Tot i això, jo no vaig ser capaç d'escollir-ne cap que m'interessés realment, i és que no en tinc ni idea del que vull arribar a ser. Així doncs, em vaig decantar per l'Educació Infantil, ja que la meva mare és educadora en un centre del meu poble i m'encuriosia conèixer més detalladament la seva vida com a professional d'aquesta feina.
Com en l'article anterior, he utilitzar un programa online per a poder insertar el treball a l'article; en aquest cas, es tracta de Calaméo, en el qual pots cercar documents o bé penjar-n'hi, si t'hi subscrius.

No us entretinc més i us deixo amb el treball; si algú li interessa aquesta branca de l'ensenyament, en traurà un bon profit! :P



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada