Amb la tecnologia de Blogger.
RSS

T'AGRADA?

Amants de la música! 
Per fi ha arribat l'últim article d'informàtica que cal publicar al blog: el dels "M'AGRADA" del Facebook. I segur que us deveu preguntar: Què hi té a veure el Facebook amb tot això? Doncs no patiu; ara us ho explico.


Resulta que algunes de les entrades publicades al nostre blog, les havíem de penjar al nostre mur del Facebook per tal d'aconseguir "M'agrada" de la gent; d'aquesta manera, com més "M'agrada" tinguem, més bona nota podem aconseguir al final, tot i que només puntua un 10% d'aquesta. 


Bé, un cop explicat el tema dels "M'agrada", aquí us deixo els corresponents enllaços del meu mur que duen a les publicacions que vaig fer, ordenats segons el moment que els acabava d'editar:


(Dins els claudàtors hi ha el nombre que correspon al total dels "M'agrada" de l'enllaç que precedeix).


Article 1: [30]

Article 2: [42]

Enquesta: [28] *

Logo: [35] *

Article 5: [12] *

Article 6: [26] *

Text Animat: [15] *

Els elements marcats amb un asterisc (*) indiquen que, a més a més de trobar una publicació al meu mur sobre aquests articles, també n'hi ha d'altres publicades en Grups Tancats, ja que són privats i no són visibles per al públic. A continuació us deixo un enllaç que duu a l'àlbum de fotos que conté les captures de pantalla d'aquestes publicacions.
En total tinc, doncs, 313 "M'agrada".


Doncs ara sí que sí que ens toca un bon descans a tots! Però no sense abans donar les gràcies a aquells que han participat als "M'agrada" dels meus articles! Moltíssimes gràcies! Us ho agraeixo plenament, de veritat!

I recordeu: aneu on aneu, feu el que feu, sigueu on sigueu, endugueu-vos la música amb vosaltres. Perquè música és sinònim de vida. I aquesta vida és per sempre. 



Llegiu i balleu! 8P

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comentaris:

alexandra ha dit...

M'agrada molt la teva plantilla, crec que va molt bé amb el tema del bloc

Publica un comentari a l'entrada